Saturday, February 13, 2010

FATRAH EXAM

Di sebalik kesibukan dan kerisauan sepanjang fatrah exam, saya masih sempat menjenguk blog ini. Semester 2 sesi 09/10 mengambil 5 subjek sahaja, berbanding sahabat-sahabat lain yang mengambil 6 subjek. InsyaAllah, ini adalah semester terakhir saya dan sahabat-sahabat di bumi CFS NILAI. Saya begitu optimis saya dapat terus ke UIA GOMBAK tanpa tersangkut di mana-mana subjek, ameen. Mungkin kedengaran terlalu yakin, tetapi itulah target saya dalam final exam kali ini. Pointer yang kurang memuaskan akan cuba diperbaiki dan dipertingkatkan. Namun segala-galanya terletak di tangan Allah. Saya hanya mampu berdoa , membuang sikap buruk @ negative, dan terus bersikap positif terhadap diri sendiri. Moga-moga Allah permudahkan segalanya… AMEEN

Perjuangan di hujung mata pena:

12 FEB 2010 ISM 2112 (COMPUTER) Alhamdulillah dah lepas…
17 FEB 2010 GSM 2283 (INTRODUCTION TO HS)
18 FEB 2010 IHM 2253 (HADITH)
19 FEB 2010 IHM 2273 (HADARAH ISLAMIAH)
22 FEB 2010 IHM 2263 (MADKHAL ILA AL- FIQH WA USULIHI)

MAAT TAUFIQ WANNAJAH FIL IMTIHAN......

No comments:

Post a Comment